Keittiömaailma Kultainen Pippuri -kumppanuus

Kumppanuus yhdisti keittiön ja ruuasta kiinnostuneet kuluttajat

Keittiömaailma oli yhteistyökumppanina Iltalehden Kultainen Pippuri –kilpailussa 2015.

Kultainen Pippuri –kilpailussa valittiin voittajat kolmessa kategoriassa: lukijaäänestyksellä valittiin Arjen Helpottaja, ammattilaisraati valitsi Vuoden Innovaation ja Vuoden Herkun. Lisäksi kilpailussa valittiin Vuoden Pippuri (henkilö, joka on tuonut alalle jotain uutta) ja kuluttajat saivat ehdottaa Vuoden Ruokakauppaa. Kultainen Pippuri –kilpailu huipentui voittajien julkistustilaisuuteen Alma-talossa tammikuun lopussa.

Yhteistyöstä laadukkaita kontakteja

Keittiömaailman Kultainen Pippuri –kumppanuus sisälsi näkyvyyttä Arjen Helpottaja –lukijaäänestyksen kilpailuilmoituksissa Iltalehden printissä, desktopissa ja mobiilissa. Keittiömaailma näkyi lisäksi kaikessa kilpailuun liittyvässä uutisoinnissa. Kumppanuuteen sisältyi myös laajasti Keittiömaailman omaa mainontaa Iltalehden kanavissa sekä display-mainonnan että sisältöyhteistyöartikkelin muodossa.

  • Iltalehti.fi desktop ja mobiili: paraatipaikka
  • Iltalehti: 1/1 sivun ilmoitukset
  • Pippuri.fi ja Kotikokki.net desktop ja mobiili: paraatipaikka
  • Pippuri.fi: sisältöyhteistyöartikkeli

Iltalehden printin, verkon ja Kotikokin yhdistelmä tavoittaa viikossa yli 1,2 miljoonaa ruuanlaitosta kiinnostunutta lukijaa!

Vahva näkyvyys julkistustilaisuudessa

Yhteistyökumppanina Keittiömaailma oli näkyvästi mukana myös Kultainen Pippuri -voittajien julkistustilaisuudessa Alma-talossa.

  • Omat tuotteet (näyttävä keittiösaareke)
  • Roll-upit
  • Näkyvyys valotaulussa
  • Keittiömaailman edustaja jakamassa palkinnon lukijaäänestyksen voittajalle (Keittiömaailman tarjoama palkinto)

keittiomaailma-mediat-570x370
keittiomaailma-tapahtumakuvia-570x370

Kokonaisuus oli hyvä, erityisesti hinta-laatusuhde

”Saimme yhteistyöstä hyvää näkyvyyttä ja pääsimme lähelle ruuasta ja ruuanlaitosta kiinnostunutta kohderyhmää. Palkintojenjakotilaisuus tarjosi erinomaisen mahdollisuuden verkostoitua alan ihmisten kanssa. Olemme mielellämme mukana uudenlaissa tavoissa näkyä ja puhutella kohderyhmää. Kokonaisuus oli hyvä, erityisesti yhteistyön hinta-laatusuhde. Olimme tyytyväisiä yhteistyöhön ja harkitsemme jatkossakin tämäntyyppisiä kokonaisuuksia.”

- Mika Seitsonen, Keittiömaailman liiketoimintapäällikkö