Alma Media > Mainostajat > Caset > Iltalehti > Halpa-Halli

Halpa-Halli polkupyörämalliston lanseeraus

Lanseerauskampanjassa hyödynnettiin uutta rich media –työkalua

Kokkolan Halpa-Halli toteutti Iltalehden kanavissa uudistuneen polkupyörämalliston lanseerauskampanjan.

Asiakas koulutettiin ennen kampanjan alkua Alma Visuals (Celtra) online rich media –työkalun, käyttöön. HTML5-pohjaisella Alma Visuals (Celtra) -työkalulla asiakas voi luoda kätevästi näyttäviä rich media toteutuksia sekä itse reaaliaikaisesti päivittää kampanjan viestiä ja vaihtaa aineistoja tarpeen mukaan.

Kampanja toimi yli odotusten ja mainontaa on jatkettu pitkin kevättä.

casehh_kuva_skuuppi_celtra04f270b851ca6195b8b0ff00009ee3c0

Yksinkertainen ja aktivoiva viesti kohdennettuna myymäläpaikkakunnille

Kampanjan tavoitteet ja kohderyhmä

  • Tavoitteena oli kertoa Halpa-Hallin uudistuneesta Xtreme-polkupyörämallistosta.
  • Mainonta kohdistettiin Halpa-Hallin myymäläalueelle

Luova ratkaisu

  • Mainoksessa nostettiin esille malliston suosituimmat mallit: Hilma ja Legend.
  • Videopohjainen ratkaisu mobiilissa mahdollisti polkupyörien yksityiskohtaisemman esittelyn.

Mediaratkaisu

Paikkakuntakohtainen kohdennus Halpa-Hallin myymäläpaikkakunnille

  • Iltalehti.fi desktop: panoraama + dynaaminen tapetti
  • Iltalehden mobiili: Alma Visualsilla (Celtra) toteutettu videoparaati mobiilissa
  • Yksinkertainen ja aktivoiva viesti toimii niin kännykässä kuin tietokoneella
  • Lisäksi 4-sivuinen painokoneliite Iltalehden välissä
case_hh_skuuppi_kollaasic2f270b851ca6195b8b0ff00009ee3c0

Iltalehti on luottoyhteistyökumppanimme verkkomainonnassa!

Tulokset

  • Kampanja tavoitti hyvin halutun kohderyhmän.
  • Klikkiprosentit mobiilimainoksessa olivat Iltalehden kampanjavertailussa ennätykselliset: 2,89%. 
  • Painokoneliitteestä pidettiin ja se luettiin tarkkaan.
  • Liite aktivoi lukijoita asioimaan Halpa-Hallissa.

”Iltalehden tavoittavuus verkossa on vailla vertaa ja uuden malliston lanseerauksessa voidaan olla varmoja siitä, että viesti löytää perille. Kohderyhmäanalyysien ja kampanjoiden raporttien pohjalta olemme yhdessä Iltalehden kanssa löytäneet meille toimivimmat mainosformaatit sekä desktopissa että mobiilissa – tuloksena tästä ennätykselliset klikkiprosentit mobiilissa.

Lisäksi mahdollisuus toteuttaa mainoksia Alma Visuals (Celtra) -alustalla antaa meille joustavuutta ja mahdollistaa aineiston vaihtamisen lennosta myös kesken kampanjan. Iltalehti on meidän luottoyhteistyökumppanimme verkkomainonnassa. Suosittelemme!”

– Kaj Kiviniemi, web-asiantuntija / Kokkolan Halpa-Halli Oy

casehh_kuva_skuuppid2f270b851ca6195b8b0ff00009ee3c0

Web-asiantuntija Kaj Kiviniemi (vas), markkinointipäällikkö Juha Hakala / Kokkolan Halpa-Halli Oy

Sinullekin menestystarina?

Ota yhteyttä mediamyyntiimme >>

Katso lisää asiakkaidemme onnistuneita caseja >>