Alma Talent kesäedut

Hyödynnä Alma Talentin medioiden kesäedut ja tavoita ostovoimaiset, eri alojen päättäjät ja asiantuntijat myös kesäkaudella.

KL-digi

Digikampanjoihin lisää volyymia

Verkkomainoskampanjoille +30% lisänäyttöjä. Edun voit hyödyntää Alma Talentin sivustoilla kauppalehti.fi, talouselama.fi, tekniikkatalous.fi, tivi.fi ja arvopaperi.fi.

Kauppalehdessä saat kesäkaudella lisäksi mobiilikampanjoihin +30 % lisää näyttöjä sekä tabletin näköislehden 4 viikkoa 2:n hinnalla.

Kauppalehti.fi:ssä miniminäyttömäärä 200 000. Inventaarion loppuessa Alma Talentilla on oikeus jatkaa kampanjaa tarvittaessa 7.8.2016 jälkeen, kunnes kampanjan näyttömäärä tulee täyteen.

KL+Optio-printti

Kauppalehti

Tee kesällä vahvan peiton kampanja Kauppalehteen. Saat moninkertaisen tehon kampanjaan toistojen avulla: 

  • Osta 2 ilmoitusta, saat 3 veloituksetta*
  • Osta 3 ilmoitusta, saat 5 veloituksetta*
  • Osta 4 ilmoitusta, saat 7 veloituksetta*

Lisäksi kesäkaudella etusivun ostaja saa koko sivun mainoksen veloituksetta.

*Etu koskee kaikkia kokoja, paitsi etusivuja.

Kauppalehti Optio

Varaa ilmoitus elokuun Optioon ja saat -30 % kampanjaedun. Elokuun Optio ilmestyy 18.8., teemana ”Koulutus ja johtaminen”.

Etu koskee kaikkia kokoja.

TE+TT+TV-printit

Talouselämä, Tekniikka&Talous ja Tivi

Älä jää telineisiin – varmista näkyvyytesi kesälomakauden ympärille nyt!

Saat kaksi kokosivun ilmoitusta yhden hinnalla kevään viimeisestä ja syksyn ensimmäisestä numerosta Talouselämässä, Tekniikka&Taloudessa ja Tivissä.

Kesäedut voimassa

  • Verkkomainonta, Kauppalehti ja Kauppalehti Optio: 27.6.–7.8.2016
  • Talouselämä: numerot 25, 26, ja 27 (valitse 2)
  • Tekniikka&Talous: numerot 23 ja 24
  • Tivi: numerot 6-7 ja 8

Kesäedut koskevat vain uusia varauksia. Mediatoimistoalennus ja vuosisopimusalennus huomioidaan. Volyymialennusta ei huomioida. Hintoihin lisätään alv.