Tavoita 70% Turun ostovoimaisista kuluttajista Alma-verkostossa

Alma Median kattava verkosto mahdollistaa näkyvyyden valtakunnallisissa medioissamme juuri siellä, missä haluat. Alma-verkosto tavoittaa Turun markkina-alueella 70% alueen 25-54-vuotiaista, minkä lisäksi voit valita myös muita kohdennuksia, joilla tavoittaa oikea kohderyhmä yhä tarkemmin. Miten mainostajana hyödyt kohdentamisen mahdollisuuksista?

Lähde: TNS Atlas 7-12/2016, Kantar TNS Oy

Alma-verkosto tarjoaa työkalut digimainonnan tarkkaan kohdentamiseen

Mainontaa kohdennetaan alueellisesti Alma Median kaikissa medioissa sinne, missä potentiaaliset asiakkaasi ovat. Voit valita koko Suomen, Varsinais-Suomen tai vaikkapa Turun alueen. Mainoksesi näkyvät potentiaalisille asiakkaillesi laadukkaiden ja kiinnostavien sisältöjen yhteydessä Alma-verkostossa. Voit valita mainonnan näkymään verkkosivuilla, mobiilisivuilla tai yhdistämällä näitä molempia.

alma_verkosto_palvelut


Turku_Tavoittavuus_2_2016

Lähde: TNS Atlas 7-12/2016, Kantar TNS Oy

Mistä tavoittelemasi ihmiset ovat kiinnostuneita? Millaisia he ovat?

Valitse, millaisia ihmisiä haluat tavoittaa. Voit kohdentaa haluamallesi kohderyhmälle valtakunnallisesti tai valitun maakunnan alueella. Kohdennuksessa voidaan käyttää tietoa sosiodemografiasta (mies/nainen, asumistapa, perheen koko, tulotaso jne.) ja kiinnostusalueesta (mökkeily, piha ja puutarha, valokuvaus, aktiiviurheilu jne.). Mainonnan tehot kasvavat, kun viesti on räätälöity sopivaksi eri kohderyhmille - näin hyödynnät jokaisen mainosnäytön yhä tehokkaammin. Tutustu kohdennusmahdollisuuksiin.

Voit valita sisällöt, joiden yhteydessä mainoksesi näkyy

Sisältökohdentaminen tavoittaa oikeassa kontekstissa ja lisää viestin osuvuutta. Mainos voidaan kohdentaa myös sopiviin mediasisältöihin eli ns. yleisöpaketteihin, joista voit valita haluamasi mediaympäristön: Autot, Asuminen, Viihde, Ruoka ja Uutiset -yleisöpaketit. Esimerkiksi Autot-paketti sisältää näkyvyyden Autotalli.comissa, Iltalehden Autot-osiossa sekä Kauppalehden Autot-osiossa: tavoitat siis autoista kiinnostuneen yleisön. Yleisöpaketit voidaan ostaa myös aluekohdennettuna. Alla esimerkkejä yleisökohdentamisen mahdollisuuksista.

kohdennus_autotkohdennus_asuminenkohdennus_ruoka

Haluatko napata jo kiinnostuneen asiakkaan uudelleen kiinni?

Retargeting eli uudelleen kohdentaminen ohjaa asiakkaan takaisin sisältösi ääreen. Voit kohdentaa mainontaa yrityksesi verkkosivuilla käyneille. Keskimäärin 98% verkkokaupassa käyneistä poistuu verkkokaupasta ilman ostosta, mutta voit tavoittaa heidät retargeting-mainonnan avulla. Retargeting on kustannustehokasta mainontaa, joka aktivoi potentiaaliset ja nykyiset asiakkaasi.

Miten tehdä mainonnasta kiinnostavaa ja koukuttavaa?

Autamme tarvittaessa myös mainosten tekemisessä. Tuotamme tarpeidesi mukaan yksinkertaiset kuvamainokset, toiminnalliset HTML5-mainokset, artikkelitekstit ja videot.  

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä Varsinais-Suomen alueen myyntiimme. Autamme mielellämme löytämään tarpeisiisi sopivan tavan kohdentaa mainontaasi alueellasi!

Anna_Pernaa   Anna Pernaa

   Myyntipäällikkö, digitaaliset ratkaisut

   Varsinais-Suomi

   anna.pernaa@almamedia.fi

   p. 050 438 0876

Cxense Display