Tavoita 72 % Jyväskylän ostovoimaisista kuluttajista Alma-verkostossa

Alma Median kattava verkosto mahdollistaa näkyvyyden valtakunnallisissa medioissa juuri siellä, missä haluat. Kohdentamalla Jyväskylään tavoitat 72 % alueen 25-54-vuotiaista, mutta lisäksi voit valita myös muita kohdennuksia, joilla tavoittaa oikea kohderyhmä yhä tarkemmin. Miten mainostajana hyödyt kohdentamisen mahdollisuuksista?

Lähde: Atlas 7-12/2015, TNS Gallup

Alma-verkosto tarjoaa työkalut digimainonnan tarkkaan kohdentamiseen

Mainontaa kohdennetaan alueellisesti Alma Median kaikissa medioissa sinne, missä potentiaaliset asiakkaasi ovat. Voit valita koko Suomen, Keski-Suomen, Jyväskylän tai vaikkapa vain tietyt postinumeroalueet. Mainoksesi näkyvät potentiaalisille asiakkaillesi laadukkaiden ja kiinnostavien sisältöjen yhteydessä Alma-verkostossa. Voit valita mainonnan näkymään verkkosivuilla, mobiilisivuilla tai yhdistämällä näitä molempia.

alma_verkosto_palvelut


Jkyla_tavoittavauus

Lähde: Atlas 7-12/2015, TNS Gallup

Mistä tavoittelemasi ihmiset ovat kiinnostuneita? Millaisia he ovat?

Valitse, millaisia ihmisiä haluat tavoittaa. Voit kohdentaa haluamallesi kohderyhmälle valtakunnallisesti tai valitun maakunnan alueella. Kohdennuksessa voidaan käyttää tietoa sosiodemografiasta (mies/nainen, asumistapa, perheen koko, tulotaso jne.) ja kiinnostusalueesta (mökkeily, piha ja puutarha, valokuvaus, aktiiviurheilu jne.). Mainonnan tehot kasvavat, kun viesti on räätälöity sopivaksi eri kohderyhmille - näin hyödynnät jokaisen mainosnäytön yhä tehokkaammin. Tutustu kohdennusmahdollisuuksiin.

Voit valita sisällöt, joiden yhteydessä mainoksesi näkyy

Sisältökohdentaminen tavoittaa oikeassa kontekstissa ja lisää viestin osuvuutta. Mainos voidaan kohdentaa myös sopiviin mediasisältöihin eli ns. yleisöpaketteihin, joista voit valita haluamasi mediaympäristön: Autot, Asuminen, Viihde, Ruoka ja Uutiset -yleisöpaketit. Esimerkiksi Autot-paketti sisältää näkyvyyden Autotalli.comissa, Iltalehden Autot-osiossa sekä Kauppalehden Autot-osiossa: tavoitat siis autoista kiinnostuneen yleisön. Yleisöpaketit voidaan ostaa myös aluekohdennettuna. Alla esimerkkejä yleisökohdentamisen mahdollisuuksista.

kohdennus_autotkohdennus_asuminenkohdennus_ruoka

Haluatko napata jo kiinnostuneen asiakkaan uudelleen kiinni?

Retargeting eli uudelleen kohdentaminen ohjaa asiakkaan takaisin sisältösi ääreen. Voit kohdentaa mainontaa yrityksesi verkkosivuilla käyneille. Keskimäärin 98% verkkokaupassa käyneistä poistuu verkkokaupasta ilman ostosta, mutta voit tavoittaa heidät retargeting-mainonnan avulla. Retargeting on kustannustehokasta mainontaa, joka aktivoi potentiaaliset ja nykyiset asiakkaasi.

Miten tehdä mainonnasta kiinnostavaa ja koukuttavaa?

Autamme tarvittaessa myös mainosten tekemisessä. Tuotamme tarpeidesi mukaan yksinkertaiset kuvamainokset, toiminnalliset HTML5-mainokset, artikkelitekstit ja videot.  

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä Keski-Suomen alueen myyntiimme. Autamme mielellämme löytämään tarpeisiisi sopivan tavan kohdentaa mainontaasi alueellasi!

tomi_kytomaa

     Tomi Kytömaa

     myyntipäällikkö

     tomi.kytomaa@almamedia.fi

     p. 050 317 2587

Cxense Display