Alma_canvas (26)_1500x400

Kestävän kasvun kiihdyttäjä

Alman tarkoitus on kiihdyttää yksilöiden,
yritysten ja yhteiskunnan kestävää kasvua.

#rohkeuskasvaa

Lue lisää
Alma_corporate (25)_1500x400

Rohkeasti osa suomalaisten elämää

Alma Media on digitaalisiin palveluihin ja julkaisutoimintaan keskittyvä mediakonserni. Kohtaamme suomalaiset noin 20 miljoonaa kertaa päivässä lähes sadan tuotteemme ja palvelumme kautta. 

Q12017_banneri_370x370

Osavuosikatsaus 

Alma Media julkisti Q1/2017 osavuosikatsauksensa perjantaina 28.4.2017 klo 9.00.

Alma_people (3)_570x570

Työnhakijalle

Etsimme jatkuvasti joukkoomme innokkaita tekijöitä, joilla on rohkeutta tehdä asioita uudella tavalla. Moni puhuu, mutta vain tekijät muistetaan. Kumpaan sinä kuulut? #almaspirit #rohkeuskasvaa

Alma_people (15)_570x570

Mainostajalle

Autamme sinua luomaan kasvua liiketoimintaasi. Uutismediamme ja digitaaliset palvelumme tavoittavat jo lähes 80% kaikista 15-74 vuotiaista suomalaisista joka viikko.

Alma_corporate

Sijoittajalle

Alma Media kasvattaa määrätietoisesti digitaalista media- ja palveluliiketoimintaansa Suomessa ja muualla Euroopassa. 

Ajankohtaista

TEROTHUMBNAIL

Nyt mobiileja ovat kuluttajat

Jo neljä viidestä suomalaisesta käyttää tänä päivänä mobiilia nettiä. Samalla erilaisten mobiilien älylaitteiden kirjo on kasvanut – älyä on nykyään puhelinten lisäksi myös muun muassa kelloissa, autoissa ja lukoissa. Mobiilikäyttö on monipuolistunut niin paljon, että jopa käsitys siitä, mitä mobiililla tarkoitetaan, saattaa olla muuttumassa.

Digitaalisuus
Vamosthumbnail

Aina elämässä eteenpäin

Kun Helsingin Diakonissalaitoksen Vamos saattaa nuoret ja vanhat saman pöydän äärelle ratkomaan digihaasteita, kaikki osapuolet pääsevät elämässä eteenpäin.

Digitaalisuus
alma_270x203

Liiketoiminta lentoon ison konsernin siipien suojassa

Startup-yrityksen into ja ketteryys yhdistettynä ison konsernin resursseihin ja verkostoihin. Voiko näin hyvää yhdistelmää olla olemassakaan? Alma Mediapartnersin omistuksessa olevat yhtiöt todistavat, että voi.

Alma ratkaisut
alma_verkostot_270x203

Data on ymmärryksen työkalu

Datasta puhutaan kaikkialla. Se on uusi musta, uusi öljy ja automaation polttoaine. Mutta mitä data pohjimmiltaan on, ja mitä markkinoijan täytyy tietää sitä hyödyntäessään? Näihin kysymyksiin antaa vastauksia Petteri Vainikka, datayritys Cxensen strategiajohtaja. ​

Digitaalisuus

Disclaimer

Näillä verkkosivuilla olevien tietojen ja asiakirjojen saatavuutta on rajoitettu sääntelysyistä. Teitä pyydetään lukemaan alla olevat tiedot ja antamaan alla pyydetty vahvistus siirtyessänne tarkastelemaan rajoitettuja tietoja.

TÄTÄ MATERIAALIA EI OLE SUUNNATTU HENKILÖILLE, JOTKA OLESKELEVAT AUSTRALIASSA, KANADASSA, HONGKONGISSA, JAPANISSA, UUDESSA-SEELANNISSA, ETELÄ-AFRIKASSA, YHDYSVALLOISSA TAI MISSÄÄN MUUSSA MAASSA, MISSÄ OSAKKEIDEN TARJOAMINEN TAI MYYNTI EI OLE SALLITTUA.

Tätä verkkosivua ja tällä verkkosivulla olevaa tietoa ei ole tarkoitettu, eikä verkkosivulle tule siirtyä, eikä tällä verkkosivulla olevaa tietoa tule jakaa tai levittää henkilöille, jotka asuvat tai oleskelevat tällä hetkellä Yhdysvalloissa, Australiassa, Kanadassa, Hongkongissa, Japanissa, Uudessa-Seelannissa tai Etelä-Afrikassa, eikä verkkosivu tai siellä oleva tieto muodosta tarjousta myydä tai tarjouspyyntöä ostaa tai hankkia osakkeita, oikeuksia tai muita arvopapereita Yhdysvalloissa, Australiassa, Kanadassa, Hongkongissa, Japanissa, Uudessa-Seelannissa tai Etelä-Afrikassa tai missään muussa maassa, jossa se olisi kyseisen maan lakien tai määräysten vastaista.

Tämä materiaali ei ole tarjous arvopapereiden myymiseksi Yhdysvalloissa. Tätä verkkosivua ja tällä verkkosivulla olevaa tietoa ei tule tulkita tarjoukseksi myydä tai tarjouspyynnöksi ostaa arvopapereita Yhdysvalloissa tai missään muussa maassa, jossa tällainen tarjoaminen ei ole sallittua tai kenellekään henkilölle, jolle tällaisen tarjouksen tai tarjouspyynnön tekeminen olisi laitonta. Tämän verkkosivun käyttäjiä kehotetaan tutustumaan ja noudattamaan tällaisia rajoituksia. Sijoittajien ei tule perustaa arvopapereita koskevaa sijoituspäätöstään tämän verkkosivun tietoihin, ellei tällä verkkosivulla ole nimenomaisesti todettu, että kyseistä tietoa sovelletaan heihin. Tällä verkkosivulla esitettyjä tietoja ei tule jakaa Yhdysvalloissa, yhdysvaltalaisille henkilöille (kuten termi on määritelty Yhdysvaltain vuoden 1933 arvopaperilain, muutoksineen, asetuksessa S (Regulation S of the U.S. Securities Act of 1933)) tai julkaisuille, joita yleisesti levitetään Yhdysvalloissa. Kyseisten rajoitusten loukkaaminen voi rikkoa Yhdysvaltain arvopaperilainsäädäntöä.

Seuraavilla verkkosivuilla olevien tietojen ja asiakirjojen saatavilla pitäminen voi olla lainvastaista tietyissä maissa, ja vain tietyt henkilöryhmät voivat olla oikeutettua saamaan näitä tietoja ja asiakirjoja. Kaikkien niiden Yhdysvaltojen, Australian, Kanadan, Hongkongin, Japanin, Uuden-Seelannin tai Etelä-Afrikan ulkopuolella asuvien henkilöiden, jotka haluavat nähdä näillä verkkosivuilla olevat asiakirjat, on syytä varmistua siitä, ettei paikallisen sääntelyn perusteella siirtyminen tälle verkkosivustolle ole kiellettyä tai edellyttäisi rekisteröintiä tai heidän hankkimiensa arvopapereiden hankinnan hyväksymistä. Yhtiö ei ota mitään vastuuta siitä, jos henkilöt rikkovat sovellettavia lakeja tai määräyksiä.

Tässä esitetyt tiedot on suunnattu ainoastaan (i) henkilöille, jotka ovat Iso-Britannian ulkopuolella tai (ii) Iso-Britannian vuoden 2000 rahoituspalvelu- ja markkinalain (Financial Services and Markets Act) vuoden 2005 määräyksen (Order 2005) ("Määräys") 19 (5) artiklan (Financial Promotion) mukaisille sijoitusalan ammattilaisille tai (iii) Määräyksen 49 (2) artiklan mukaisille yhtiöille, joilla on korkea varallisuusasema (high net worth entity), taikka muille henkilöille, joille asiakirja voidaan laillisesti antaa tiedoksi (kaikki tällaiset henkilöt jäljempänä "asiaankuuluvat tahot"). Kaikki tähän tiedotteeseen liittyvä sijoitustoiminta on tarkoitettu ainoastaan asiankuuluvien tahojen saataville. Kenenkään, joka ei ole asiaankuuluva taho, ei tule toimia tämän asiakirjan perusteella tai luottaa sen sisältöön.

Olen lukenut ja ymmärtänyt yllä esitetyt rajoitukset. Vahvistan toimivani edellä mainittujen rajoitusten mukaisesti ja että kotipaikkani ei ole enkä tällä hetkellä oleskele Yhdysvalloissa, Australiassa, Kanadassa, Hongkongissa, Japanissa, Uudessa-Seelannissa tai Etelä-Afrikassa tai millään muulla alueella, jossa ostotarjouksen tekeminen tai hyväksyminen ei olisi sallittua.

Lisää uutisia ja tiedotteita löydät uutishuoneestamme.

Alma Media
@AlmaMedia_FI
Alma mukana auttamassa nuoria löytämään oman polkunsa @Dreams_fi #Unelmafoorumi -tapahtumassa keskiviikkona… https://t.co/rBrMaCdILo
5:30 PM - 22 touko 2017
http://twitter.com/AlmaMedia_FI/status/866707854186643456
Alma Media
@AlmaMedia_FI
RT @IABFinland: Natiivimainonnan opas & casepankki julkaistu! Ideoita, vinkkejä & tietoa #natiivimainonta tekemiseen ja mittaamiseen https:…
7:42 AM - 22 touko 2017
http://twitter.com/AlmaMedia_FI/status/866559794093731840
Alma Media
@AlmaMedia_FI
Kaikki he ovat tulevaisuudentekijöitä #rohkeuskasvaa https://t.co/U17HEllVP6
2:32 PM - 19 touko 2017
http://twitter.com/AlmaMedia_FI/status/865575862032269312
Alma Media
@AlmaMedia_FI
Onko yrityksellänne selkeä suunnitelma sisältömarkkinoinnin osalta? #sisältömarkkinointi #markkinointi
7:23 AM - 19 touko 2017
http://twitter.com/AlmaMedia_FI/status/865467980901007362
Alma Media
@AlmaMedia_FI
Kiinnostava hr-tehtävä avoinna Tampereella. Katso lisää: https://t.co/hvquBvdOBL #rekry #hr #työpaikka #almaaosaahttps://t.co/mVIIgq3AVu
10:46 AM - 18 touko 2017
http://twitter.com/AlmaMedia_FI/status/865156580093947904
Alma Media
@AlmaMedia_FI
Mobiilikäyttö on monipuolistunut niin paljon, että käsityksemme mobiilista on muuttumassa. #kehitys #mobiilihttps://t.co/U1OdZThXHA
12:43 PM - 16 touko 2017
http://twitter.com/AlmaMedia_FI/status/864461197185253376
Alma Media
@AlmaMedia_FI
Suomen kärkibrändit Brand Financen mukaan ovat Nokia, Kone, Kesko, Elisa ja If #brändi https://t.co/Hz46hzwaWE
6:39 AM - 16 touko 2017
http://twitter.com/AlmaMedia_FI/status/864369752998682624
Alma Media
@AlmaMedia_FI
Uusi tietosuoja-asetus on pian täällä. Kello käy: kohta tietosuoja muuttuu https://t.co/Qd547PsXgR #GDPR
6:34 AM - 15 touko 2017
http://twitter.com/AlmaMedia_FI/status/864006038613372928