Tietoa Alma Mediasta

Alma Media on digitaalisiin palveluihin ja julkaisutoimintaan keskittyvä mediakonserni.

Alma Media lyhyesti

Tuotteet ja palvelut

Työpaikat

Uutishuone

Mainostajille

Uutismedia ja digitaaliset palvelumme tavoittavat jo lähes 80% kaikista 15-74 vuotiaista suomalaisista joka viikko.

Valtakunnalliset mediat

Talous- ja ammattilaismediat

Alueelliset ja paikalliset mediat

Alma mediamyynti

Sijoittajille

Alma rakentaa kestävää kasvua liiketoimintaansa digitalisaation mahdollisuuksia hyödyntäen.

Alma Median fact sheet

Osaketiedot

Tiedotteet

Sijoittajan kalenteri

Alma_people (3)_570x570

Alma työpaikkana

Alma on mediayhtiö tulevaisuuden tekijöille. Kannustamme ottamaan vastuuta ja olemaan rohkeita. Meitä yhdistää yhteinen asenne - #almaspirit!

Lue lisää

Alma_people (15)_570x570

Alma Mediaratkaisut

Alman lähes sata mediaa ja palvelua kohtaavat suomalaiset noin 20 miljoonaa kertaa päivässä. 

Lue lisää

Alma_corporate

Kestävä media

Vaalimme perinteisiä journalistisia arvoja ja samalla tuomme vastuullisuuden kaikkeen toimintaamme. 

Lue lisää

Ajankohtaista

Arno_Ahosniemi

Median avattava prosessejaan yleisölle

Totuuden jälkeisenä aikana, brexitin ja Trumpin jälkimainingeissa, on entistä kirkkaammin selvää, että luotettavasti toimitettu perinteinen media voi kestävästi luoda kilpailuetua ja myös taloudellista menestystä omistajilleen ja asiakkailleen. Oleellista on, että media kantaa vastuunsa virheistään ja uutisoinnistaan.

Kestävä media
TOP5_artikkelit_2016_thumbnail

Alman uutishuoneen luetuimmat jutut 2016

Listasimme vuoden 2016 suosituimmat jutut Alma Median uutishuoneella. Luetuimpien artikkelien joukkoon mahtui juttuja digitaalisuudesta, markkinoinnista ja erilaisista mainosratkaisuista, kuten sisältömarkkinoinnista.

Trendit
Eurobest_2016

Ovi mielikuvitukseen – 4 tapaa valjastaa VR markkinoinnissa

Muutama viikko sitten Euroopan mainosväki kokoontui Roomaan, Eurobesteille kuuntelemaan puheenvuoroja, palkitsemaan Euroopan parasta mainontaa ja erityisesti tunnustelemaan luovan suunnittelun tilaa ja trendejä. Yksi festivaalin suurimmista keskustelujen kysymysmerkeistä oli VR eli virtuaalitodellisuuden hyödyntäminen mainonnassa ja markkinoinnissa.

Digitaalisuus
sisältömarkkinointi_thumbnail

Sisältömarkkinointi on parhaimmillaan hyötymarkkinointia

Sisältömarkkinointi on voimakas trendi, josta odotetaan tulevaisuudessa merkittävää kasvua. Mutta vain pitkäjänteinen työ, riittävän laadukkaasti ja asiakasta kuunnellen tehdyt sisällöt ratkaisevat.

Trendit

Disclaimer

Näillä verkkosivuilla olevien tietojen ja asiakirjojen saatavuutta on rajoitettu sääntelysyistä. Teitä pyydetään lukemaan alla olevat tiedot ja antamaan alla pyydetty vahvistus siirtyessänne tarkastelemaan rajoitettuja tietoja.

TÄTÄ MATERIAALIA EI OLE SUUNNATTU HENKILÖILLE, JOTKA OLESKELEVAT AUSTRALIASSA, KANADASSA, HONGKONGISSA, JAPANISSA, UUDESSA-SEELANNISSA, ETELÄ-AFRIKASSA, YHDYSVALLOISSA TAI MISSÄÄN MUUSSA MAASSA, MISSÄ OSAKKEIDEN TARJOAMINEN TAI MYYNTI EI OLE SALLITTUA.

Tätä verkkosivua ja tällä verkkosivulla olevaa tietoa ei ole tarkoitettu, eikä verkkosivulle tule siirtyä, eikä tällä verkkosivulla olevaa tietoa tule jakaa tai levittää henkilöille, jotka asuvat tai oleskelevat tällä hetkellä Yhdysvalloissa, Australiassa, Kanadassa, Hongkongissa, Japanissa, Uudessa-Seelannissa tai Etelä-Afrikassa, eikä verkkosivu tai siellä oleva tieto muodosta tarjousta myydä tai tarjouspyyntöä ostaa tai hankkia osakkeita, oikeuksia tai muita arvopapereita Yhdysvalloissa, Australiassa, Kanadassa, Hongkongissa, Japanissa, Uudessa-Seelannissa tai Etelä-Afrikassa tai missään muussa maassa, jossa se olisi kyseisen maan lakien tai määräysten vastaista.

Tämä materiaali ei ole tarjous arvopapereiden myymiseksi Yhdysvalloissa. Tätä verkkosivua ja tällä verkkosivulla olevaa tietoa ei tule tulkita tarjoukseksi myydä tai tarjouspyynnöksi ostaa arvopapereita Yhdysvalloissa tai missään muussa maassa, jossa tällainen tarjoaminen ei ole sallittua tai kenellekään henkilölle, jolle tällaisen tarjouksen tai tarjouspyynnön tekeminen olisi laitonta. Tämän verkkosivun käyttäjiä kehotetaan tutustumaan ja noudattamaan tällaisia rajoituksia. Sijoittajien ei tule perustaa arvopapereita koskevaa sijoituspäätöstään tämän verkkosivun tietoihin, ellei tällä verkkosivulla ole nimenomaisesti todettu, että kyseistä tietoa sovelletaan heihin. Tällä verkkosivulla esitettyjä tietoja ei tule jakaa Yhdysvalloissa, yhdysvaltalaisille henkilöille (kuten termi on määritelty Yhdysvaltain vuoden 1933 arvopaperilain, muutoksineen, asetuksessa S (Regulation S of the U.S. Securities Act of 1933)) tai julkaisuille, joita yleisesti levitetään Yhdysvalloissa. Kyseisten rajoitusten loukkaaminen voi rikkoa Yhdysvaltain arvopaperilainsäädäntöä.

Seuraavilla verkkosivuilla olevien tietojen ja asiakirjojen saatavilla pitäminen voi olla lainvastaista tietyissä maissa, ja vain tietyt henkilöryhmät voivat olla oikeutettua saamaan näitä tietoja ja asiakirjoja. Kaikkien niiden Yhdysvaltojen, Australian, Kanadan, Hongkongin, Japanin, Uuden-Seelannin tai Etelä-Afrikan ulkopuolella asuvien henkilöiden, jotka haluavat nähdä näillä verkkosivuilla olevat asiakirjat, on syytä varmistua siitä, ettei paikallisen sääntelyn perusteella siirtyminen tälle verkkosivustolle ole kiellettyä tai edellyttäisi rekisteröintiä tai heidän hankkimiensa arvopapereiden hankinnan hyväksymistä. Yhtiö ei ota mitään vastuuta siitä, jos henkilöt rikkovat sovellettavia lakeja tai määräyksiä.

Tässä esitetyt tiedot on suunnattu ainoastaan (i) henkilöille, jotka ovat Iso-Britannian ulkopuolella tai (ii) Iso-Britannian vuoden 2000 rahoituspalvelu- ja markkinalain (Financial Services and Markets Act) vuoden 2005 määräyksen (Order 2005) ("Määräys") 19 (5) artiklan (Financial Promotion) mukaisille sijoitusalan ammattilaisille tai (iii) Määräyksen 49 (2) artiklan mukaisille yhtiöille, joilla on korkea varallisuusasema (high net worth entity), taikka muille henkilöille, joille asiakirja voidaan laillisesti antaa tiedoksi (kaikki tällaiset henkilöt jäljempänä "asiaankuuluvat tahot"). Kaikki tähän tiedotteeseen liittyvä sijoitustoiminta on tarkoitettu ainoastaan asiankuuluvien tahojen saataville. Kenenkään, joka ei ole asiaankuuluva taho, ei tule toimia tämän asiakirjan perusteella tai luottaa sen sisältöön.

Olen lukenut ja ymmärtänyt yllä esitetyt rajoitukset. Vahvistan toimivani edellä mainittujen rajoitusten mukaisesti ja että kotipaikkani ei ole enkä tällä hetkellä oleskele Yhdysvalloissa, Australiassa, Kanadassa, Hongkongissa, Japanissa, Uudessa-Seelannissa tai Etelä-Afrikassa tai millään muulla alueella, jossa ostotarjouksen tekeminen tai hyväksyminen ei olisi sallittua.

Lisää uutisia ja tiedotteita löydät uutishuoneestamme.

Alma Media
@AlmaMedia_FI
100 asiaa, jotka pitää tietää juuri nyt: https://t.co/DloMW6rQyE @kauppalehti #suomi100
1:32 PM - 19 tammi 2017
http://twitter.com/AlmaMedia_FI/status/822074203457331200
Tweet Image
Alma Media
@AlmaMedia_FI
Listasimme vuoden 2016 suosituimmat jutut Alma... http://twitter.com/AlmaMedia_FI/status/822068325090021377
Alma Media
@AlmaMedia_FI
Helmikuun #AlmaTalk-tapahtuman aiheena #ohjelmallinenostaminen. Lue lisää ja ilmoittaudu: https://t.co/XegsLPEO5G #markkinointi #mainonta
8:43 AM - 18 tammi 2017
http://twitter.com/AlmaMedia_FI/status/821639172515594241
Alma Media
@AlmaMedia_FI
Aamulehden Elina Paasonen on Vuoden urheilutoimittaja - onnittelut @eelinpaas! #almaspirit #rohkeuskasvaa https://t.co/X0MoyuMcVT
7:29 AM - 18 tammi 2017
http://twitter.com/AlmaMedia_FI/status/821620447875911682